sobota, 17 lipca 2010

Napój pomarańczowo-ogórkowy

Z trudem  już znoszę ten upał. Wracając z plaży pomyślałam, że jest mi potrzebne "ukojenie" i wymyśliłam sobie taki oto napój. Jest tak smaczny, że chyba go opatentuję:). Gdybym miała swoją restaurację na 100% wprowadziłabym go do menu.










Składniki:
4 pomarańcze
2 zielone ogórki
Duży jogurt naturalny
Kawałeczek świeżego imbiru
Odrobina gałki muszkatałowej
Pół łyżeczki cynamonu
Garść mięty

Przygotowanie:
Obrane, pokrojone pomarańcze i ogórki wrzucamy do naczynia. Zalewamy jogurtem. Dodajemy starty imbir i gałkę muszkatałową oraz liście mięty i cynamon. Całość miksujemy blenderem. Podajemy mocno schłodzone w wysokich szklankach. Ozdabiamy listkami.

3 komentarze:

  1. Ja kiedyś wyciskałem sok z ogórków i potem miksowałem z bananem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcze z ogórkami i do tego jeszcze jogurt? Aż ciężko uwierzyć, że to razem funkcjonuje :-) ale brzmi ciekawie. Kto wie, może spróbuję zrobić w najbliższym czasie :-) Szkoda, że nie dodałaś zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny napój dziś znaleziony:)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy