niedziela, 9 stycznia 2011

Napój na ziomowy wieczór a'la Mała Czarna Kropka

I znów problem z zaśnieciem. No cóż kolejny film trzeba sobie umilić jakimś łakociem. Zapewne jeszcze rozkoszniejszy efekt dałoby gdybym użyła niesproszkowanego cynamonu i chilli, ale jest środek nocy, więc użyłam tego co posiadam na tą chwilę. Maślany smak bananów cudownie łagodzą drapieżny smak chilli. Uch!




Składniki:
Szklanka mleka
4 kostki mlecznej czekolady
Kilka plastrów banana
Pół łyżeczki cynamonu
Szczypta chilli

Przygotowanie: 
Do zimnego mleka wrzuciłam czekoladę i pokrojonego banana. Doprawiłam i podgrzałam cały czas mieszając. Zdjęłam z ognia gdy mleko było dość gorące, jednak uniknęłam zagotowania, gdyż powstałby wstrętny kożuch.
No to czas na spożycie przy filmie, pod ciepłym kocykiem! Po takim grzechu zapewne przyjdą piękne sny, których Wam i sobie życzę z całego serca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy